Måleri målera

Ringde till min pappa förut (som är målare för er som inte vet), och frågade om tips på färg och slip-saker, för jag tänkte jag skulle måla vårat skoställ och hatthylla i vitt istället för ekfärgat som det är nu, och då sa han, " jag gör det gärna åt er istället" och det är ju lite bättre för då slipper jag, och så kommer det bli himla mycket bättre och finare, jämt och slätt och lackat så som det ska vara. Så det tackade jag varmt för :)

Förresten, hur mycket snö ska det komma egentligen ? Hoppas verkligen inte snön ligger kvar tills april detta år, för jag vill ha värme och sol och fina vårblommor när våran prins kommer till världen. Jag vill helst ha sol och värme nu också, vill känna mig glad och pigg, och man märker direkt när solen lyser lite hur man fylls av värme och kärlek och alla deprimerande tankar försvinner direkt, så mer sol åt Sverige nu (iaf till Norrköping) !!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0