helg!

Jippi, fredag idag, så himla skönt med helg igen, för mig spelar det egentligen ingen roll eftersom jag nästan jämt går hemma nuförtiden, men det är ju att min karl är hemma så vi kan umgås massor som gör att jag älskar helgerna :)

Idag ska jag äta sen lunch med min pappa och lillebror som vi alltid gör varannan fredag, pause blir det nog ( som alltid ) ! Och sen ska pappa ta med sig hatthylla och skohylla hem och fixa till dom, som jag skrev om igår.

Nu blir det en kopp kaffe och sedan lite städ så vi bara kan slappa och mysa ikväll !




Kommentarer
Postat av: Nea

Jag går ju gladeligen upp 4 kg om man säger så. Jag har varken tid, ork eller lust att köpa nya kläder heller haha. Men det låter kanske värre än vad det är, det här va ju kläder jag köpte under graviditeten, de kläder jag hade innan graviditeten passar mig perfekt nu så kan ju inte vara grymt mycket mindre än innan gravidteten. Och när det gäller dina gravidkilon så oroa dig inte, dom kommer försvinna rätt så fort. Mitt tips, amma! amma amma och åter amma för då rasar man oftast i vikt. Bara genom amningen förbränner man 500 kalorier per dag.

2012-02-03 @ 14:02:27
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Nea

Håller med dig, skulle väl inte gå klädd som jag gjorde igår om det var för ett jobb på h&m, en nattklubb eller va som helst. Men på en statlig myndighet tycker jag att kavajen ska på och jeansen ska av.

2012-02-07 @ 09:55:00
URL: http://frokennea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0