Fint väder

Jag har nu sett klart på alla jersey shore säsonger, dåligt :( vill se mer av dem. Trodde jag skulle tycka det var ett jäkla skitprogram men jag blev helt fast haha. Nu sitter jag och laddar hem massa mer säsonger av The hills som jag kan glutta på de dagarna jag inte har något att göra.

Helgen gick som vanligt för fort och jag längtar redan till nästa helg. Det bästa med helgerna (förutom att det är då jag kan umgås med min kille hela dagarna) är att på lördagar byter jag vecka i graviditeten, så i lördags blev det vecka 30, helt sick.

Jättefint väder idag så jag ska ut på en lång promenad senare idag, hunden får dock inte följa med, han är för bråkig för att jag ska kunna gå på långisar med honom själv. Igår var vi dock ute på landet och släpte lös honom i en skog, gud vad han trivdes, han sprang och hoppade och rullade i snön, åt snön och det såg verkligen ut som att han log. Lille vännen, vill verkligen bo på landet så Sid kan få trivas på heltid och få vara den hunden han vill vara, få så mycket motion som han egentligen behöver liksom. Känner mig så dum när han bara får några korta promenader om dagen här i stan för att kissa och bajsa och få lite motion, men de är ju inte alls så mycket som han egentligen behöver. Men sålänge han inte kan vara lugn i koppel och inte vilja äta upp andra hundar så kan inte jag som höggravid gå ut med honom själv, för jag har inte krafter till det längre :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0