Varje kväll

Varje kväll funderar jag på att jag är ju faktiskt inte nöjd med min kropp längre, 25 kilo borde bort åtminstone , hur svårt ska det vara liksom? Men jag tänker bara så när jag är sådär äckligt mätt liksom, som ikväll, vi åt våfflor och jag åt 3 stycken och mådde sen illa som en gris, vad fan ska ja äta om jag inte ens vill ha liksom? Det känns som jag MÅSTE ÄTA om jag vet att det finns ngt hemma. Men det måste bli ändring, för ner går man ju fan inte bara av sig självt. Jag ska inte lova mig träning och jogging rundor, men en promenad då och då ska man väl klara, och hälsosam mat för fan! Ska börja ta med mig en frukt eller morot när jag är iväg så jag inte blir sådär svin hungrig och kastar i mig massa mat när jag kommer hem. Och vatten vatten vatten, har fyllt på kolsyre maskinen nu så, och jag älskar ju vatten så de borde ju vara lätt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0