Undrar

Theo är vaken 2 h åt gången ungefär men inte över 2 h, men nu har han börjat med att sova typ 30-40 min på förmiddagarna, liksom som små powernaps, det är lite irriterande för man hinner ju bara söva honom( han somnar i min famn) och lägga ner honom typ sen är han vaken igen. Ja, jag antar att han får den sömn han behöver annars skulle han hu förmodligen sova längre. Men jag undrar när han kommer vilja vara vaken en längre tid och sova en längre tid, det är sånt som framtiden visar ;) han får väl hålla på med sina små naps då. Förut kunde han sova 2-3 timmar varje gång. Fast nu är han ju stora killen 3,5 mån, så då behöver dem kanske inte all den sömnen för att orka leka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0