Hdkdik

Det blev en shoppingrunda med mamma på maxi, liten fick massa nya kläder och jag köpte en klänning till dopet, det fick bli en ganska enkel sommarklänning i turkos färg, ska ha en kortare kofta till också, helst vit, men hitta ingen , på varken cubus , hm, lindex eller kappahl...får leta på stan i veckan. Sen ska jag ha fina smycken och tjusiga skor, tänkte ha mina 14 cm klackar, men de kanske inte passar sig på ett dop eller i kyrkan? Vad tycker ni? dom är liksom mer söta, de är kilklackar, svarta och sandfärgade typ. Så de e ju inga leopardsexigaklackar! Aja, vi var ju och grilla hos min pappa hela familjen,(bröderna var inte där ) ledsen! Men vi stanna kvar till 22:15, så de blev sent, haha, ja för oss är de sent! Men det var så trevligt och mysigt och vi bestämde massor inför dopet. Nu ska jag slagga så jag orkar upp imorgon för då väntar äventyr i kolmårdsskogen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0