Förkylning?

Åh inatt har varit en jobbig sådan, Theo vaknar ju ytterst sällan på natten, oftast brukar han sova från 8-9 till 6-7 på morgonen, inatt vaknade han VARJE timma, grät och inget var bra, så himla jobbigt, så både jag och pappa R lär få en jobbig dag. Ska verkligen försöka sova när lilleman napar idag, känner mig så svag! Och så börjar jag få ont i halsen, någon som känner sig skyldig???!? Damn den som gett mig förkylning eller något! Vill inte vara sjuk på Theos dop på lördag, fan fan :(. Nu kollar Theo på barnprogram och jag ska ta en till macka och njuta av mitt kaffe.


Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha...Alex....? Vi är än friska iallafall :)

2012-08-23 @ 08:38:08
URL: http://Daniellagoretti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0