Dop

Idag har vi varit iväg på dop för Wiggo, Wiggo är Theos kusin och det är ganska exakt 1 månad mellan dem, roligt för dem när de blir lite större och kan leka och buss tillsammans. Jag tyckte Wiggo skötte sig jätte bra, lite gnäll och så men så är de ju med de små liven, däremot så var Wiggos storebror på bushumör, som vanligt så han sprang runt i kyrkan och lekte monster och lite allt möjligt, så söt! De är så barn är liksom. Helt underbara! Det var ett fint dop. Jag längtar massa till Theos dop som är på lördag, nervös är jag också, så pirrigt att stå längst fram i kyrkan, och jag kommer säkert gråta också haha. Men men de får de ta, vet en till som kommer tjuta, min mamma, vi gråter för allt hon å jag haha.


Kommentarer
Postat av: maria

ni får ju hjärtat att smälta ni två!

2012-08-19 @ 22:05:40
URL: http://mochan.blogg.se
Postat av: Anonym

så fina ni är....allt kommer att gå alldeles utmärkt.

2012-08-20 @ 05:57:29
Postat av: Lisa

Ja kommet nog oxå gråta en skvätt! Och längtar massor! :)
Hihi! <3 puss

2012-08-20 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0