Dextrus

I förrgår lämnade vi bort våran kissemiss Dexter, han är kastrerad och har inte kissat inne sen dess, men nu har han blivit reserverad mot Theo och har börjat kissa på hans skötbädd så vi har fått köpa nya, och det har vi inte råd med hela tiden! Jag älskar Dexter så himla mycket och han är den finaste kisse i världen, han är min lilla bebis. Men det är ju som så att Theo våran bästa bebis och han kommer före allt, så min bror tog över Dexter nu tills vi vet hur vi ska göra. Vi har försökt ge Dexter mer uppmärksamhet och kärlek men han är antagligen för avundsjuk på lilleman så han går och märker revir på Theos saker ändå :'( vi ska hitta det bästa för Dexter och jag önskar mest av allt att han kunde bo hos oss, sin familj igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0