Vill ha

Jag vill faktiskt ha min bebis nu, vill inte vara gravid längre, 5 dagar till beräknat datum, hoppas du kommer tidigare lilleman, men du stannar ju där inne så länge som du vill såklart , men för mammas och pappas skull får du gärna komma ut snarast :) älskar dig redan så himla mycket, går inte förklara hur jag känner för dig, när jag tänker på dig så fylls hela jag med kärlek och lugn. För mig redan nu är du det finaste som finns! Kan ännu inte förstå att jag och Robban kommer bli dina föräldrar, din mamma och pappa, som kommer finnas för dig hela ditt liv, vi kommer alltid stå vid din sida, hjälpa dig igenom livet på bästa möjliga sätt, precis som mina föräldrar har funnits för mig, och fortfarande gör. Vi kommer sätta plåster på dina såriga knän, trösta dig när du är ledsen, fånga dig när du faller och skratta med dig när du är glad, vi kommer lära dig att gå, stå, simma och cykla, vi kommer lära dig allting vi kan och mer därtill, vi kommer vara så fruktansvärt stolta att vi har just dig. Vad som än händer kommer du vara min son, och jag kommer alltid få vara din mamma. Jag älskar dig liten <3 ses snart!!

Pappa på bild som myser med dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0