i väntans tider.

Någon som har några ideér när man bara väntar och väntar på att få sin bebis ? Hela 16 dagar dagar kvar nu juu! Suck, kom nu liten <3 Mamma och pappa vill snusa på dig!

Inhandlade lite småsaker till bebis häromdagen, typ mer tvättlappar och torkningssaker och våtservetter och lite Zinksalva och bad/dusch tvål, allt från Libero, hoppas det är ett bra märke, att det är dyrt betyder ju inte att det är bra, men jag köpte deras produkter bara för jag vet att dom är ett välkänt märke! Så om det är någon som använder något annat märke eller vet med sig att Ö&B-s baby produkter är minst lika bra så hojta till ( vet inte ens om öb har egna produkter, men ni förstår vad jag menar )

Min pappa har också gjort klart våran specialbeställda skötbords-sak? En sak som man sätter runt tvättmaskinen har han byggt och lackat osv, som ger mer stöd och som gör så liten inte kan ramla ur och sådär. Längtar tills den kommer på plats :)

Jag undrar verkligen hela tiden om jag har allting jag behöver, jag vet att jag ska köpa fler stora trosor, för de är de skönaste jag gått i (med grav mage då) och efter graviditeten tror jag inte att mina 15 + kilos försvinner på en vecka så, blir att köpa lite större bomullstrosor att gå om kring i, ska dock köpa i M denna gång för jisses så stora XL var haha, var nog lite för dum mot mig själv :P


Kommentarer
Postat av: Carolina

Själv tycker jag att pampers blöjor för små bebisar är bättre än liberos pampers är mycket mjukare, iaf de små. sen tycker jag att ica basics våtservetter är jätte bra.

2012-04-16 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0