Sömnen....

Vill inte klaga egentligen....men nu måste jag klaga på detta med nattsömnen IGEN! Dumma bebis :( Kissat 5 ggr inatt, vaknade med världens halsbränna, och drömde 2 mardrömmar, och kunde inte sova längre än till halv 7 imorse! Varför kan jag inte få sova nu när jag faktiskt kan? Sen har jag ju något att gå upp för och passa upp hela tiden, nu vill jag ju bara få vara lat och tjock och få sova en hel natt liksom.
Men det är ju bara att dra sig upp faktiskt. Nu är det faktiskt skönt med en iphone när man inte kan sova om nätterna, då kan man kika in på några roliga appar, facebook och massa spel, innan låg jag ju bara och glodde i taket typ !



Jag vill hitta en bra serie som jag kan ladda ner , tips ? Inte glee och sånt skit bara!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0