Skärtorsdag

Idag är det skärtorsdag, och jag ska leka med Daniella och Leon <3 Daniella ska mysa med min mage och jag ska pussa ihjäl Lelle, som vanligt ! Tror vi skulle en sväng till systemet, Daniella kanske ska supa under påskhelgen, haha.

Nu har jag vaknat runt halv 7 hela veckan, och veckorna innan dess så har jag kunnat sova till 9-10 på morgonen, men det kanske är så, någon som vet om ni blev "piggare" eller iaf slutade sova så mycket i slutet av graviditeten? Några har sagt till mig att det är för att man ska bli van med det som komma skall, alltså när bäsen är född, för då får man ju gå upp flera gånger per natt och då blir det inga sovmornar heller. Vad vet jag, min bäbis kanske älskar att sova mer än att äta ;)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Haha! Det är Oskar som behöver sina fredagsöl!

2012-04-05 @ 09:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0