ljust

Idag händer det, jag går mot ljusare tider, ska slinga mitt hår ljust. Får se om det går eller om det blir bra, visar bild sen såklart. Idag är det ju typ torsdag egentligen, eftersom att sambon är ledig på fredag, så blir det ju fredag imorgon. Underbart med 4 helt lediga dagar med min älskling. Men i helgen blir det dock fullt upp, Påskmiddag i Boxholm på fredag, påskmiddag hos min mamma och Johan på lördag och påskfest med pappa och släkten på söndag! Inte en lugn stund inte.

Idag är det 23 dagar kvar, räknar vi ner eller ? haha.


Herregud vad jag ska ha denna kropp igen!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du blev jättefin i håret

2012-04-08 @ 07:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0