Helg

Idag är sambo ledig för vi ska på ultraljud, typ något tillväxt-ultraljud, min BM blev så himla osäker på sig själv så hon ville att vi skulle kolla mängden fostervatten och antagligen göra en uppskattning av bebis vikt ? Fast egentligen har jag inte en susning om vad som kommer hända, informationen man får från sjukvården är hemsk dålig ibland! Så vi får se helt enkelt, ska dit vid halv 12. Älskling tog ledigt hela dagen så jag inte ska behöva vara själv och gå och grubbla...vilket jag är oerhört duktig på, så oroar jag upp mig själv och nä, bättre han är hemma så han kan ge mig lugn! Känns mycket lyxigt att vakna med min karl bredvid mig på en fredags morgon, uppskattas.

Nu vidare till min grav, inatt har jag haft som molande mensvärk i nedre delen av magen, och jag har också vaknat flertal gånger av att ha känslan att vilja gå och bajsa( men inte kunnat) ,ett tryck nedåt så att säga, vet inte om det betyder något speciellt eller om man ska känna så osv, men värken vet jag ju att de är normalt att ha iaf. Jag tycker lilla Bertil kan komma nu, tycker inte ni!?

Får bli en bild på min andra lilla bebis <3 hur mycket kan man känna för ett djur egentligen, skulle aldrig vilja ha ett liv utan våran Dextrus-bus !


Kommentarer
Postat av: lisa

men jisses.. jag tror fortfarande att du kommer få din lilla prins före mig.:D För min rackare är då dö lugn. ja sover hela nätterna lr ja förutom 2 gånger då ja måste pinka. har varit cool lungt i flera dagar nu, inga förvärkar eller så alls. ooh ja längtar!

2012-04-20 @ 11:39:12
URL: http://lisaberggren.blogspot.com
Postat av: Linda

hihi, min kille i magen lugnade sig dagarna före han skulle komma ut ;)

2012-04-20 @ 13:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0