Fin dag

Vaknade av ett sms från en av mina närmsta vänner, som frågade om jag ville med ut på en tur i deras nya racerbil, självklart ville jag det:) fin bil, men i bilen satt såklart min fina skatt Leon, blir alltid lika glad av honom och hans blöta kyssar, menar hennes son haha! Fick iof pussar av Stella och Milton också , hennes hundar :) vi åkte ut till familjen Goretti och myste och åt lunch och drack kaffe ett par timmar. Jag blir nästan lika chockad varje gång jag träffar Leon , över hur stor han blivit, jag minns första gången jag träffa underverket och så fort jag såg honom så brast jag i gråt, han var så vacker, ett helt nytt liv, så liten och underbar. Nu är han snart 8 månader, pratar, pussas, kryper,ställer sig upp, ler och skrattar och äter mat och är en liten buse ! Snart får Leon en lek-kompis av mig, hoppas han gillar honom :D

Åh lilla vännen i magen , kom nu, pappa tjatar om dig och vill att du ska komma nu <3 du är så efterlängtad!!!

På bild, fina Leon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0