En helt ny värld

Har vaknat till och från hela natten, varit kissnödig, kissnödig och åter  kissnödig. Varför allt detta kissande. Irriterande. Hur som helst, gav upp vid kl 7 och bestämde mig för att vakna, satte på en film och gjorde te och mackor. Har legat i sängen tills nyss och mått illa, tog en dusch och ska snart iväg med min mamma och handla, ska be henne att vi stannar och äter någonstans också, kan ju inte svälta. Ikväll kommer Robban hit och myser, han ska nog ta med sin hund Sid så Dexter får nog sova hos mormor ikväll , Dexter gillar inte Sid :P

Jag vill att 5 veckor ska gå som vinden!!!snälla låt de gå fort. men när man väntar på något så går de ju aldrig fort :(

nu ska ja klä mig och njuta av resten av dagen. Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

tålamod mitt hjärta, man kan inte ligga före eller efter....då missar du ju det som är just nu...kram

2011-09-15 @ 06:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0