vagn

Åh snart är det helg, hyvaligen så skönt!

I helgen ska jag och mannen i mitt liv åka till hans mamma med familj och hälsa på och hämta upp Sid (hunden) som robbans mamma varit hundvakt till, och passa på att äta middag och mysa lite med dom.
Och smart som jag är så kom jag på att jag SUPER gärna vill ha en vagn som finns i ödeshög...4 mil från boxholm (där familjen Stenberg bor) så jag mailade ägarna till vagnen och frågade om lördag passade dom bra, hoppas det. Bättre att ta två flugor i en smäll än att åka en vända igen till ödeshög som ligger 10 mil härifrån annars. Så jag hoppas de svarar idag eller imorgon på mailet och att det går bra. Vore great. Annars vet jag inte vad som händer i helgen, massa mys och kel bara :D
Nästa vecka på tisdag fyller jag 23 och på torsdagen ska vi på ultraljud, ska bli så himla kul att få se pojken vår igen.

Puss




Kommentarer
Postat av: maria

oj, vilken fin bild älsklingen min!! saknis!!

2011-11-24 @ 17:43:58
URL: http://mochan.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vilken mysig bild! Ibland saknar man magen. :)

2011-12-28 @ 23:38:18
URL: http://fridaviktoriaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0