Negativitet...

Jag är så jävla förbannad ! Det var länge sedan jag kände en sån här vrede...usch!
Men hur som helst, ni ska få se :)
Usch för er, jävla kärringar helt enkelt!

Idag går jag kväll på psyket, praktiken.
Det enda negativa med praktiken är nog att jag måste tacka nej till så mycket jobb :(
Blir en fattig jul i år :/ jag som älskar att ge bort fina julklappar till min familj, i år får jag väl ge bort hemmabakade julgodisar och massa kärlek typ..
Känner mig faktiskt inte ens pigg på att fira jul iår, kanske ska strejka. Är nog mest för man aldrig vet vad som händer kring julen nuförtiden. Förr firades den jämt hos min farmor och farfar, och när farmor dog så blev det med farfar såklart, och när han dog...ja vad hände då? Allt jag vet är att jag mest av allt skulle vilja fira med hela min familj, äta god mat, kolla på Kalle Anka och äta julgodis och sitta vid julgranen och öppna paket.

Förstår inte föräldrar att traditioner är viktigt för barnen, oavsett om barnen vuxit upp lite ? Jag kommer alltid vara ett barn på julafton, och varför julafton är så viktigt för mig är för att det är då hela min familj varit samlade på ett ställe.

Jag är på väldigt dåligt humör idag och hade inget hellre än att bara legat i min säng och gråtit hela dagen. Vet inte om det beror på gravidhormonerna eller att man helt enkelt har dåliga dagar ibland. Men nu ska jag duscha och göra mig klar för en kväll på praktiken.

Jag tror jag kände min lilla pojke i magen sparka nyss, hur underbart <3
Bland allt elände finns lycka och kärlek.

Jag önskar så himla mycket att jag hade fått ärva min mammas styrka. Ibland känner jag mig svagare än en fjärt i rymden..


Fina söta rara mamma.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0