Hej.... igen.

Oj vad länge sen det var jag var inne här, glömde bort att min lilla dagbok fanns!
Men det händer väl inte så mycket i mitt liv egentligen, eller jo det gör det ju iof, de mest spännande som någonsin kommer att hända i mitt liv händer ju just NU . Jag är ju gravid och magen växer så det knakar och snart har halva min graviditet gått. Det går så snabbt, men det är ju härligt det iof, längtar bara tills min lilla pojke kommer ut nu. Ja vi ska få en pojk :) hur underbart som helst.

Önskelista till mig själv i år är en ny soffa, en större soffa, vill få plats en hel familj i soffan utan att trängas.
Ska även börja köpa på mig lite bebissaker nu, vagn, bilstol, nappar, flaskor, badbalja, böcker, skallror, säng med alla dens tillbehör , and so on. Bebis-sak listan är STOR och nästan oändlig känns det som.



Mammas och pappas lilla pyre :)


Kommentarer
Postat av: linda henriksson

Grattis, vad kul :)

2011-11-22 @ 09:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0