23

Jaha då var man 23 år nu då. Jag firades i söndags av hela min familj och min karl är på jobb i flen, så jag kom hem efter praktiken idag och tänkte, herregud ska jag verkligen sitta här alldeles själv på min födelsedag ?! Det går ju inte :( Som tur är så kom Daniella förbi med en pressent och jag fick pussa massor på henne och Leon. Sen när hon gick så tänkte jag, men nu då, hela kvällen är ju kvar, kommer jag verkligen få "fira" min dag själv ? Men då helt plötsligt så ringde min lillebror och sa att han och pappa kommer upp strax, och upp kom dom med prinsesstårta och julmust och massa kramar till mig. Blev så himla glad! Får inte heller glömma att jag vaknade upp av min mammas ljuva stämma och med frukost på soffan hemma hos henne imorse. Jätte fina familj och vänner <3

Nu ska jag bara längta ihjäl mig tills min fina karl kommer hem imorgonkväll, hur kan man sakna någon så mycket ? Otroligt men sant! Och på torsdag morgon är det ultraljud, vi ska få se våran lilla pojke igen, hur underbart som helst!

Grattis till mig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0