JUL OCH SÅNT!

Nu har jag äntligen börjat förstå försäkringskassan lite, tror jag ? haha!
Ringde till dom och fick en mycket klarare bild än när jag satt vid deras hemsida och försökte luska ut allting själv. Nu är jag lättad iallafall och kan pusta ut, jag fick det nämligen till att jag skulle få 1700 kr i månaden tills augusti 2012...? men nu blev allt mycket bättre, och mycket högre summor och till 2013 , sån tur! Okej, MYCKET högre summor var kanske att ta i, men vi klarar oss iallafall.

Snart är det jul, om någon missat det tänkte jag. Våran jul ( min och min sambos ) ska firas hos min mamma på förmiddagen och hos min pappa framåt kvällen. Så himla mysigt. Jag längar så mycket efter all julmat och hos min far ska vi äta amerikansk jul, det blir lite extra roligt.

Just det, jag är ju nybliven sambo, fast det känns inte så, min karl har ju varit här så mycket så det känns som vi redan bodde ihop nästintill. Men det är alltid mysigt att dela hem med någon man älskar. Tänk, jag och Robban ska bli en familj, jag, han, bebis och en katt och hund. AWSOME!

Nä om vi inte hörs innan dess, så ha en förträfligt fin och mysig julafton.




Slänger in en härlig fjortisbild på mig som är tagen för många många år sedan :)!

Kommentarer
Postat av: Nea

Vi var helt klara (nästan) ca 2 månader innan bf. Jag tänkte att jag dels inte ville stressa och sen vet man ju aldrig om bebisen vill stanna i magen 40 veckor, om det blir tidigare vill man ju vara förberedd.

2011-12-20 @ 18:01:58
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Nea

Vi var helt klara (nästan) ca 2 månader innan bf. Jag tänkte att jag dels inte ville stressa och sen vet man ju aldrig om bebisen vill stanna i magen 40 veckor, om det blir tidigare vill man ju vara förberedd.

2011-12-20 @ 18:02:10
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni kommer att bli en fin liten familj...kram mamma

2011-12-21 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0