God jul till er fina

Nu önskar jag alla som kikar in här en riktigt god och trevlig jul !
Kram till er, hoppas er julafton blir precis som ni vill :)


Vi har precis julstädat och klapparna ligger under granen, bebis sparkas i magen och hunden och katten ligger så fint framför granen och vilar sig efter allt julstök.
Det enda negativa nu är att jag snart sticker iväg på kvällsjobb, men det ska bli lite mysigt att få önska alla gamla en fin jul, många stackare sitter helt ensama och övergivna på julafton (och alla andra dagar också för den delen!)
Hoppas jag kan pigga upp dem lite och kanske äta en pepparkaka eller 2 hos mina favoriter.

Som sagt, från oss alla till er alla, en riktigt GOD JUL!

Kram

Kommentarer
Postat av: nea

Tack! Ja det är en tunika som.alex köpt faktiskt! god jul och jag lider med dig som inte får äta den gravade laxen, jag led nämligen i påskas. Du får ta igen det när bebisen är född iställer, det gör jag haha

2011-12-23 @ 15:19:23
URL: http://frokennea.blogg.se/
Postat av: Danke

GOD JUL MIN KÄRA VÄN!

2011-12-23 @ 22:02:54
Postat av: Daniella

Vi fick den av anneli faktiskt, så den blev ju perfekt som juloutfit :p

2011-12-26 @ 15:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0