examen

Vilken härlig dag, examen idag, nu är jag färdig usk/msk, undersköterska/mentalskötare :) känns lite tomt att inte gå till skolan mer och träffa alla härliga klasskamrater, men samtidigt känns det som ett jätte bra avslut nu innan vi får bebis, alltså att jag hinner avsluta och bli klar med mina studier innan pyret kommer. Visst det går att plugga och vara höggravid och föda barn och vara mamma på heltid och plugga på heltid, men tyvärr inte den kursen jag vill fördjupa mig i för i den ligger också 5 veckors praktiskt arbete, och det funkar inte riktigt när man har en liten bebbe att ta hand om själv, eftersom min karl arbetar heltid.

Jag ser inte fram emot imorgonkväll och söndag kväll, varför tog jag de JÄVLA jobbpassen runt jul? Jo för pengarna såklart, men vill hellre vara hemma och snutta med familjen ju. Aja, det går nog fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0