Det vackraste som finns..

Kim ska få göra om min blogg lite, den känns så mörk nu, vill ha lite vår inspo, ljusare och fräschare.

Jag längtar som en jäkla tok till våren nu, det kanske ni förstår. Men först är det jul, sen nyår, sen fyller min mamma år i januari, sen får 2 vänner barn i februari, sen fyller min storebror år i mars, sen fyller min pappa år den 18 april och min pappas sambo den 22 april, och där kanske du redan tittat ut, kanske ligger du kvar i mammas mage till beräknat bf, den 27 april, sen får du inte stanna längre !! Lova att du kommer ut när du ska, helst lite innan. Mamma och pappa längtar efter dig så himla mycket. Våran lilla son <3

Det är galet hur mycket kärlek man kan känna till en liten människa som man inte ännu träffat. Men den kärleken jag känner när du ligger och puffar i min mage är helt obeskrivlig. Finns inget finare än när din pappa smeker min mage bara för att få vara nära dig. Vi älskar dig !

Jag är en blödig gravid kvinna nu förtiden, känner inte igen mig själv, men man ändras väl när man ska bli mamma.

Puss


Gammal bild på mig från då jag var 15 tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0