vår

Lilla bebis i magen som inte är så liten längre, jag känner hur du sträcker ut dig och får mindre och mindre plats där inne, men snälla kan du inte trängas lite mer, mamma vill inte få mer bristningar, och jag vill gärna kunna sitta i soffan utan att få andingsproblem :P Men hjärtat, jag älskar dig SÅÅÅ ändå, tur va.

Solen skiner idag också, och det har den gjort hela helgen, så himla underbart. Man blir så himla glad, som en helt ny människa liksom.

Idag ska det betalas räkningar, som är så himla roligt, men nödvändigt och jag känner en lättnad efter dom är betalade, såfort en räkning har kommit så vill jag bara att alla ska komma så man kan få betala skiten och sedan räkna ut en budget för månaden, tills nästa månad då allt ska betalas igen och samma visa om och om igen... jag gillar att ha en budget, då vet man på ett cirkus hur mycket man kan spendera/slösa, handla mat eller kläder för osv. Jag tror det är bra för småbarnsfamiljer att ha en budget. Och speciellt eftersom mångas inkomst blir sämre när man får barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0